Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo2019-04-02 14:15:43Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej... |
|
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach2018-05-09 18:12:14Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką. |
|
Obsługa klienta jest najważniejsza2015-08-25 10:37:44Przedsiębiorstwa i instytucje dążą do jak najlepszego wypromowania swoich produktów lub do podniesienia ich jakości, sądząc, że dzięki temu zwiększą sprzedaż. Jednak rozmaite starania mogą pozostać niezauważone, jeśli zabraknie odpowiedniej obsługi klienta. |
|
3 vouchery na szkolenie Obsługa Reklamacji2013-02-21 09:24:21Mamy dla Państwa 3 vouchery*, na szkolenie „Obsługa Reklamacji” 28.02.2013 w rewelacyjnej cenie. Możecie wziąć udział w tym szkoleniu już za 550 zł (brutto) |
|
7 rzeczy, które warto wiedzieć przed zakupem używanego auta za granicą2011-05-18 11:13:04Cofnięty licznik czy powypadkowe auto-składak to nierzadko spotykana diagnoza po przeglądzie używanego samochodu, sprowadzonego z zagranicy. Do Europejskiego Centrum Konsumenckiego trafia wiele skarg na nieuczciwych sprzedawców z Niemiec czy Holandii. |
|
Zapraszamy na wykład otwarty: Majówka w Europie: podróże i zakupy2011-04-12 08:49:09Jeśli planujesz wyjazd na uroczystości beatyfikacyjne do Rzymu, ślub księcia Williama lub po prostu długi weekend w Europie, poradzimy |
|
Jak sprawdzić wiarygodność sklepu internetowego?2011-03-23 12:35:04Zakupy przez Internet są tańsze i wygodniejsze niż tradycyjne. Jednak wielu konsumentów nie ma do nich zaufania. |
|
Dwa miesiące zamiast dwóch lat: dlaczego polubownie opłaca się bardziej?2011-03-09 13:56:20Wszczęcie postępowania sądowego przeciwko przedsiębiorcy może okazać się kosztowne i długotrwałe. W przypadku spraw konsumenckich koszty sądowe zazwyczaj przewyższyłyby wartość samego przedmiotu sporu. W takiej sytuacji można skorzystać z alternatywnych metod rozwiązywania sporów. |
|
Co trzeba wiedzieć o płatnościach za e-zakupy?2011-02-23 15:55:12Przelew ekspresowy czy karta kredytowa? Taki dylemat ma wielu internautów, którzy upolowali cenową okazję w wirtualnym sklepie lub serwisie aukcyjnym. |
|
Dwie metody reklamacji: którą wybrać?2010-11-22 10:18:56Nadchodzi okres przedświątecznej gorączki zakupów. Może okazać się, że aparat cyfrowy, który kupimy w prezencie, zepsuje się po pierwszych kilku klatkach, a zamiast zamówionego we włoskim sklepie internetowym czerwonego szala, otrzymamy niebieski. |
stron: 1 2
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń reklamacja
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.