Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy2019-03-26 19:26:43Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych. |
|
Organizacja eventów firmowych – jak się za to zabrać?2023-08-21 08:06:32Niezależnie od branży i rodzaju wykonywanej działalności, organizacja eventów firmowych stała się dziś standardem. |
|
Lokalne pozycjonowanie stron sieciowych - rozwój ma znaczenie2022-08-22 12:25:01Znakomita większość przedsięwzięć gospodarczych, społecznych, czy też kulturalnych, itp., musi obecnie być w Internecie. Oznacza to, że do odniesienia sukcesu, niezbędna jest inwestycja w sprawnie działające witryny sieciowe. |
|
Jak wykorzystać rollupy do promocji firmy?2022-06-21 09:46:03Dziś bez skutecznych działań reklamowych trudno jest mówić o sukcesie w biznesie. Różnorodnych form promocji i reklamy jest oczywiście wiele. |
|
TRADE MARKETING MANAGER - CZY JESTEŚ NIM W 100%?2022-03-09 16:26:23Lubimy część kreatywną w marketingu. Sypanie pomysłami i narzędziami marketingowymi to często nasza pierwsza reakcja na problem. Konsumenci nie znają naszej marki, więc mówimy "zróbmy kampanię marketingową", produkt słabo się sprzedaje więc myślimy "zmieńmy opakowanie". |
|
Dlaczego nigdy nie wybijesz się na Instagramie2021-07-02 11:17:12Instagram to już nie tylko miejsce do dzielenia się ze znajomymi zdjęciami z wakacji. Poza kontami osobistymi na Instagramie pojawiły się też konta biznesowe, a wraz z nimi spora ilość rozbudowanych funkcji. |
|
Jak zaprojektować skuteczną ulotkę reklamową?2020-03-09 11:22:20Ulotki reklamowe mają ciężkie życie. Zazwyczaj są brane przez przechodniów tylko po to, żeby schowali je do kieszeni, a później wrzucili do najbliższego kosza. |
|
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA2019-05-21 13:21:21Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą. |
|
Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy2017-06-01 13:20:50Drodzy Marketerzy, Szanowni Sprzedawcy Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. |
|
Zapraszamy do udziału w szkoleniach2016-06-23 13:24:03Lato za pasem zobacz letnią ofertę - 990 pln szkolenia dwudniowe w lipcu i sierpniu |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń promocja
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.