Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy2017-06-01 13:20:50Drodzy Marketerzy, Szanowni Sprzedawcy Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. |
|
Zarządzanie poprzez coaching – czy to się opłaca?2017-05-26 15:07:10Stereotypowo szef postrzegany jest jako osoba surowa, która wydaje polecenia i rozlicza z nich. Inaczej coach, który wydaje się raczej partnerem do rozmowy – otwartym i przyjacielskim. Czy więc menedżer może być dla swoich pracownikiem coachem? |
|
Umysł klienta jest wiele wart2017-05-11 14:53:42Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój ten jest zdecydowanym numerem 1. |
|
Opór w zespole - zarządzanie antyzespołem2017-05-09 10:55:11W praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w rozmaity sposób. Najczęściej poprzez: |
|
System ocen pracowniczych - zmiany są koniecznie i nieuniknione2017-04-28 12:36:11Od dawna część firm stosuje proces oceny pracowników. Część z nich świadomie udoskonala lub rozpoczyna proces udoskonalenia w miarę zmian pojawiających się na rynku pracy. |
|
Na dywaniku u szefa, czyli jak dyscyplinować pracowników?2017-01-26 11:55:42Takich rozmów nikt nie lubi. Zdarza się jednak, że pracownik nie wywiązuje się ze swoich obowiązków, popełnia rażące błędy lub to co robi, zupełnie nie przekłada się na oczekiwane efekty. |
|
Wszyscy chcą zmian – nikt nie chce się zmienić2017-01-20 15:11:13Pracownicy bardzo często dostrzegają potrzebę wprowadzenia zmian w firmie. Nie oznacza to jednak, że reagują entuzjastyczne, gdy szefowie zapowiadają, iż zmiany (nawet te pożądane) faktycznie zostaną wprowadzone... |
|
Autorytet menedżera, czyli jak budować swoją wiarygodność2017-01-02 14:20:01Jak sprawić, by Twój zespół pracował efektywnie I świetnie dogadywał się nie tylko ze sobą, ale przede wszystkim z Tobą? |
|
5 zasad, by zebrania firmowe były bardziej efektywne2016-10-13 13:37:57Niektórzy pracownicy uważają spotkania firmowe za stratę czasu i gotowi byliby zrezygnować z nich na rzecz bardziej produktywnej pracy. Mimo to, nawet jeśli spotkania nie przebiegają w sposób idealny, menedżerowie upierają się przy ich kontynuowaniu – dostrzegają w nich wartość. |
|
Doceniając pracownika – wzmocnisz firmę2016-08-12 09:50:18Menedżerowie mają tendencję do przekazywania swoim podwładnym negatywnych informacji zwrotnych. Jednak wzmocnienia negatywne bardzo rzadko prowadzą do pozytywnych rezultatów. Zazwyczaj lepsze efekty przynosi docenianie pracowników. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń menedżer
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.