Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki menedżer

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy
2017-06-01 13:20:50

Drodzy Marketerzy, Szanowni Sprzedawcy Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż.

Artykuł Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy
Zarządzanie poprzez coaching – czy to się opłaca?
2017-05-26 15:07:10

Stereotypowo szef postrzegany jest jako osoba surowa, która wydaje polecenia i rozlicza z nich. Inaczej coach, który wydaje się raczej partnerem do rozmowy – otwartym i przyjacielskim. Czy więc menedżer może być dla swoich pracownikiem coachem?

Artykuł Zarządzanie poprzez coaching – czy to się opłaca?
Umysł klienta jest wiele wart
2017-05-11 14:53:42

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój ten jest zdecydowanym numerem 1.

Artykuł Umysł klienta jest wiele wart
Opór w zespole - zarządzanie antyzespołem
2017-05-09 10:55:11

W praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w rozmaity sposób. Najczęściej poprzez:

Artykuł Opór w zespole - zarządzanie antyzespołem
System ocen pracowniczych - zmiany są koniecznie i nieuniknione
2017-04-28 12:36:11

Od dawna część firm stosuje proces oceny pracowników. Część z nich świadomie udoskonala lub rozpoczyna proces udoskonalenia w miarę zmian pojawiających się na rynku pracy.

Artykuł System ocen pracowniczych - zmiany są koniecznie i nieuniknione
Na dywaniku u szefa, czyli jak dyscyplinować pracowników?
2017-01-26 11:55:42

Takich rozmów nikt nie lubi. Zdarza się jednak, że pracownik nie wywiązuje się ze swoich obowiązków, popełnia rażące błędy lub to co robi, zupełnie nie przekłada się na oczekiwane efekty.

Artykuł Na dywaniku u szefa, czyli jak dyscyplinować pracowników?
Wszyscy chcą zmian – nikt nie chce się zmienić
2017-01-20 15:11:13

Pracownicy bardzo często dostrzegają potrzebę wprowadzenia zmian w firmie. Nie oznacza to jednak, że reagują entuzjastyczne, gdy szefowie zapowiadają, iż zmiany (nawet te pożądane) faktycznie zostaną wprowadzone...

Artykuł Wszyscy chcą zmian – nikt nie chce się zmienić
Autorytet menedżera, czyli jak budować swoją wiarygodność
2017-01-02 14:20:01

Jak sprawić, by Twój zespół pracował efektywnie I świetnie dogadywał się nie tylko ze sobą, ale przede wszystkim z Tobą?

Artykuł Autorytet menedżera, czyli jak budować swoją wiarygodność
5 zasad, by zebrania firmowe były bardziej efektywne
2016-10-13 13:37:57

Niektórzy pracownicy uważają spotkania firmowe za stratę czasu i gotowi byliby zrezygnować z nich na rzecz bardziej produktywnej pracy. Mimo to, nawet jeśli spotkania nie przebiegają w sposób idealny, menedżerowie upierają się przy ich kontynuowaniu – dostrzegają w nich wartość.

Artykuł 5 zasad, by zebrania firmowe były bardziej efektywne
Doceniając pracownika – wzmocnisz firmę
2016-08-12 09:50:18

Menedżerowie mają tendencję do przekazywania swoim podwładnym negatywnych informacji zwrotnych. Jednak wzmocnienia negatywne bardzo rzadko prowadzą do pozytywnych rezultatów. Zazwyczaj lepsze efekty przynosi docenianie pracowników.

Artykuł Doceniając pracownika – wzmocnisz firmę

stron: 1 2 3 4 57

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń menedżer

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.