Wspieranie rozwoju pracowników: siła narzędzi językowych w HR2024-03-04 16:44:17Rozwój pracowników jest kluczowym elementem sukcesu każdej organizacji, bo to ludzie są najcenniejszym kapitałem. |
|
Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych2024-02-21 14:11:14W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja w przestrzeni e-commerce jest zacięta, jakość obsługi klienta online stała się kluczowym czynnikiem różnicującym marki. Dobra obsługa klienta nie tylko zwiększa szanse na powrót klienta, ale również buduje pozytywną reputację firmy w internecie. |
|
Ocena 360 stopni: Przewodnik dla nowoczesnych organizacji2024-02-19 20:09:40W epoce ciągłych zmian, skuteczne zarządzanie talentami jest kluczowe dla sukcesu każdej nowoczesnej organizacji. Ocena 360 stopni jest metodą, która zdobywa uznanie za swoją zdolność do promowania samoświadomości i rozwoju zawodowego pracowników, oferując jednocześnie wszechstronny wgląd w ich wyda |
|
Najczęstsze błędy w pozycjonowaniu lokalnym i jak ich unikać2023-11-02 00:13:23Słuchajcie, jeśli prowadzisz lokalny biznes i zastanawiasz się, jak być widocznym w sieci, pewnie myślałeś o pozycjonowaniu lokalnym. |
|
Model AID w informacji zwrotnej. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu AID? Modele informacji zwrotnej (część 6)2023-05-30 15:28:29Model feedbacku AID (Action, Impact, Development) jest jednym z najpopularniejszych modeli udzielania informacji zwrotnej w dzisiejszych organizacjach. Model ten jest stosowany przez menedżerów, liderów, szkoleniowców oraz innych profesjonalistów, którzy chcą skutecznie i skutecznie... |
|
MODEL CRC W FEEDBACKU. MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ (CZĘŚĆ 3)2023-05-04 15:08:13Model CRC (Compliment, Recommend, Correct) jest jednym z modeli udzielania informacji zwrotnej, który skupia się na trzech elementach: pochwałach, rekomendacjach i korektach. |
|
Model SBI w feedbacku. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu SBI? Modele informacji zwrotnej (część 4)2023-04-27 15:18:21Model feedbacku SBI (ang. Situation, Behavior, Impact) to podejście stosowane w udzielaniu informacji zwrotnej, które umożliwia skuteczną i konstruktywną komunikację między pracownikami i menedżerami. |
|
MODEL COIN W FEEDBACKU. MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ (CZĘŚĆ 2)2023-04-20 14:23:15Model COIN (Context, Observation, Impact, Next Steps) jest podejściem do udzielania informacji zwrotnej (feedbacku), które pomaga organizacjom i jednostkom w skutecznym komunikowaniu się w sprawie działań podjętych w celu poprawy wyników. |
|
MODEL BOOST W FEEDBACKU. MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ (CZĘŚĆ 1)2023-04-17 13:03:03Model BOOST to metoda udzielania informacji zwrotnej (feedbacku), która jest wykorzystywana w celu zwiększenia efektywności oraz skuteczności procesu uczenia się i rozwoju zawodowego. BOOST to skrót od pięciu elementów, które są kluczowe w procesie udzielania informacji zwrotnej. |
|
CZYM JEST FEEDBACK? JAK WYKORZYSTAĆ MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ W PRACY?2023-04-03 13:42:20Feedback (informacja zwrotna) to jedno z najważniejszych narzędzi, które może być wykorzystane w biznesie, aby poprawić wyniki pracy i rozwój organizacji. |
stron: 1 2
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń feedback
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.