Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki e-commerce

Czym jest przywództwo transformacyjne? Cechy i przykłady
2024-03-08 15:12:59

Przywództwo transformacyjne jest stylem przywództwa, który skupia się na inspiracji i motywowaniu innych do osiągania wyższych celów poprzez wpływ na ich wartości, przekonania i aspiracje. Jest to podejście, które dąży do przekształcenia organizacji ...

Artykuł Czym jest przywództwo transformacyjne? Cechy i przykłady
Porównanie platform e-commerce: WooCommerce, Shopify, Magento
2024-02-22 13:51:10

Wybór odpowiedniej platformy e-commerce jest jedną z kluczowych decyzji, przed którą stają właściciele sklepów internetowych. Odpowiedni wybór może znacząco wpłynąć na sukces biznesu, ułatwiając zarządzanie sklepem, optymalizując koszty oraz zapewniając lepsze doświadczenia dla użytkowników.

Artykuł Porównanie platform e-commerce: WooCommerce, Shopify, Magento
Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych
2024-02-21 14:11:14

W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja w przestrzeni e-commerce jest zacięta, jakość obsługi klienta online stała się kluczowym czynnikiem różnicującym marki. Dobra obsługa klienta nie tylko zwiększa szanse na powrót klienta, ale również buduje pozytywną reputację firmy w internecie.

Artykuł Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych
Cztery strategiczne pytania, które odsłonią potencjał kandydata w digital marketingu
2023-08-22 18:48:51

W dynamicznym świecie digital marketingu proces rekrutacji stał się wyzwaniem. Aby dokładnie ocenić możliwości specjalisty, warto skorzystać ze ściśle dobranych pytań rekrutacyjnych.

Artykuł Cztery strategiczne pytania, które odsłonią potencjał kandydata w digital marketingu
Hurtownia internetowa – jak ją założyć i dlaczego warto?
2023-02-22 09:03:34

Sprzedaż internetowa to bardzo popularny rodzaj działalności. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na założenie sklepu online. Mniej popularnym typem działalności są hurtownie internetowe.

Artykuł Hurtownia internetowa – jak ją założyć i dlaczego warto?
Platforma Shopify - czy warto wybrać ją do prowadzenia sklepu internetowego?
2022-11-02 20:53:30

Platforma Shopify służąca do tworzenia sklepów internetowych to tak naprawdę ekosystem produktów i usług takich, jak chociażby Shopify App Store.

Artykuł Platforma Shopify - czy warto wybrać ją do prowadzenia sklepu internetowego?
Najlepsze kursy marketingowe, które musisz zobaczyć!
2022-07-20 09:58:09

Sprawny marketing to absolutna podstawa podczas prowadzenia działalności biznesowej niezależnie od tego, o jakiej branży mowa. Jak nauczyć się umiejętnego promowania marki?

Artykuł Najlepsze kursy marketingowe, które musisz zobaczyć!
TRADE MARKETING MANAGER - CZY JESTEŚ NIM W 100%?
2022-03-09 16:26:23

Lubimy część kreatywną w marketingu. Sypanie pomysłami i narzędziami marketingowymi to często nasza pierwsza reakcja na problem. Konsumenci nie znają naszej marki, więc mówimy "zróbmy kampanię marketingową", produkt słabo się sprzedaje więc myślimy "zmieńmy opakowanie".

Artykuł TRADE MARKETING MANAGER - CZY JESTEŚ NIM W 100%?
Naklejki i etykiety ostrzegawcze w e-biznesie
2022-03-02 10:11:19

Wzmożony ruch na stronach internetowych i rekordowa skala zakupów online, to czynniki, które sprawiają, że firmy transportowe i kurierskie są wręcz zasypywane stosem paczek i kartonów.

Artykuł Naklejki i etykiety ostrzegawcze w e-biznesie
Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?
2021-12-27 12:55:53

Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych.

Artykuł Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?

stron: 1 2 3

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń e-commerce

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.