Tajniki pozafinansowego motywowania pracowników.2011-12-13 13:17:36Ponownie szkolenie organizowane w ramach projektu Dofinansowane Szkolenia Otwarte wywołało zadowolenie wśród uczestników. Nasz trener-praktyk Pani Magdalena Nowakowska wtajemniczyła menedżerów w Menedżerskie Techniki Motywacji. |
|
Trudny klient nadchodzi! Jak go obsłużyć?2011-11-29 13:21:46Dzięki szkoleniu Obsługa Trudnego Klienta prowadzonego w ramach marki Dofinansowane Szkolenia Otwarte, uczestnicy wiedzą już jak postępować i usatysfakcjonować klienta, który jest wymagający lub po prostu niemiły. |
|
Techniki Domykania Sprzedaży Szkolenie zamknięte dla Warszawskiego Centrum EXPO XXI2011-11-28 15:50:53Warszawskie Centrum Expo XXI Sp. z o.o. korzystające od ponad 3 lat ze szkoleń otwartych B&O NAVIGATOR rozszerzyło swoją współpracę z tą znaną firmą szkoleniową o szkolenia zamknięte dedykowane wyłącznie swoim pracownikom. Trener – praktyk, Pan Paweł Wojciechowski, przeprowadził 4 listopada 2011 rok |
|
Pod skrzydłami eksperta2011-11-09 14:08:28Kolejne szkolenie, które przeprowadziliśmy zakończone sukcesem! Trener Krzysztof Beniowski, specjalista od marketingu internetowego, wprowadził zainteresowanych w świat Social Marketingu. Nasi klienci mieli okazję zagłębić się w świat mediów społecznościowych i poznać tajniki jak najlepszego ich wyk |
|
Szkolenia, których nie wolno przegapić2011-10-25 13:02:51Jeśli z jakiegoś powodu nie uczestniczyłeś w tych szkoleniach, to teraz masz na to szanse. Skorzystaj z okazji. Podczas szkoleń chcemy Was nauczyć praktycznego zarządzania sprzedażą, która wiąże się m.in. z tworzeniem samej strategii sprzedaży i z jej opracowywaniem, wdrożeniem i oceną |
|
5 miejsce w Rankingu Firm Szkoleniowych 20112011-10-19 09:59:21W Rankingu Firm Szkoleniowych 2011 organizowanym przez serwis publiczni.pl B&O Navigator Firma Szkoleniowa zajęła 5 miejsce wśród 50 firm szkoleniowych z całej Polski. |
|
Czas agresywnych sprzedawców minął? Część 3.2011-10-04 13:00:03W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa przechytrzenia klienta ma swoich zwolenników – oto przykłady z artykułu opublikowanego w Forbes: Zręczni sprzedażowcy umieją stworzyć atmosferę pośpiechu. |
|
Umiejętności sprzedawcy na wagę złota2011-08-17 11:03:02W handlu sprawdzi się ten, kto potrafi sprzedawać i to dużo. Skuteczna sprzedaż pozwoli nie tylko osiągnąć sukces zawodowy, ale także finansowy. Wysokie zyski to największy wabik dla profesjonalnych handlowców. |
|
Daj nam plusa!2011-07-13 13:17:27Drodzy użytkownicy naszego serwisu. Jeśli jesteście zadowoleni z działalności, treści i wyglądu naszego serwisu dajcie nam Plusa Google. |
|
Peek & Cloppenburg kolejnym zadowolonym klientem B&O Navigator2011-05-30 14:18:48Z przyjemnością informujemy, że do grona naszych klientów dołączyła firma Peek & Cloppenburg, która rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 2001 r. Obecnie posiada sklepy w największych miastach Warszawie, Gdańsku, Krakowie i Wrocławiu. Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. korzysta z najlepszych rozwiązań |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń dofinansowane
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.