Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki VIDI

Jak rozmawiać z pracownikiem?
2018-05-14 11:49:10

Jedna w ważniejszych umiejętność w życiu to komunikacja. Niezależnie od tego, czy jesteś już na stanowisku kierowniczym, czy chciałbyś być, umiejętności komunikacyjne są kluczowe dla Twojej skuteczności w pracy.

Artykuł Jak rozmawiać z pracownikiem?
Po co nam rozwój?
2018-04-04 10:24:53

Po co nam rozwój? Czy inwestowanie we własne umiejętności jest potrzebne?

Artykuł Po co nam rozwój?
5 ważnych elementów w nowej pracy
2018-01-24 09:08:50

Wyobraź sobie, że jestem nowym sprzedawcą w Twojej firmie. Jestem podekscytowany, chętny i ambitny. Chcę odnieść sukces w tej pracy. Mam młodą rodzinę do wyżywienia, hipotekę do zapłaty lub mam na oku nowy samochód. Jestem zmotywowany.

Artykuł 5 ważnych elementów w nowej pracy
Jak wybrać firmę szkoleniową?
2017-11-06 08:51:00

Każda firma, która chce uchodzić za poważnego gracza w swojej branży, powinna prowadzić rozsądną politykę szkoleniową. Czyli inwestować w swoich pracowników, zwiększać ich umiejętności i kompetencje, zamiast co chwila zatrudniać nowych.

Artykuł Jak wybrać firmę szkoleniową?
Dlaczego warto korzystać ze szkoleń
2017-10-02 12:32:55

Większość przedsiębiorców uważa, że oni, jak również ich pracownicy nie potrzebują szkoleń, dla nich to jest dodatkowy niepotrzebny koszt – „przecież my wiemy już wszystko”. Takie słowa padają od właścicieli firm, którzy zaściankowo patrzą na rozwój swojej firmy.

Artykuł Dlaczego warto korzystać ze szkoleń
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
2017-08-02 09:51:10

W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje.

Artykuł Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
Ja handlowiec
2017-08-02 09:48:25

Istnieje wiele opinii na temat wagi cech, które są istotnymi determinantami jakości i efektów pracy handlowca. Poniżej przedstawię kilka z nich. Są one istotne w pracy handlowca. Każdy z nas na początku popełnia błędy, jeśli chcesz ich uniknąć, koniecznie przeczytaj ten artykuł.

Artykuł Ja handlowiec
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
2017-07-03 11:16:31

Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych.

Artykuł Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
Wymagające rozmowy z pracownikami, czyli jak dyscyplinować, chwalić i motywować?
2017-07-03 11:12:04

Każda rozmowa z pracownikiem wpływa na jakieś określone jego zachowanie. Może zmotywować do skutecznego działania lub wręcz przeciwnie, odnieść całkowicie negatywny skutek.

Artykuł Wymagające rozmowy z pracownikami, czyli jak dyscyplinować, chwalić i motywować?
Co wpływa na wiarygodność handlowca?
2017-06-12 10:50:28

Wiarygodność osoby komunikującej (sprzedającej towary, wzbudzającej ducha w pracownikach, przekonującej do głosowania na partię) jest kluczowym elementem wpływu. Słuchacz musi być przekonany, że osoba wywierająca wpływ jest fachowcem oraz uczciwym człowiekiem.

Artykuł Co wpływa na wiarygodność handlowca?

stron: 1 2

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń VIDI

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.