Jak rozmawiać z pracownikiem?2018-05-14 11:49:10Jedna w ważniejszych umiejętność w życiu to komunikacja. Niezależnie od tego, czy jesteś już na stanowisku kierowniczym, czy chciałbyś być, umiejętności komunikacyjne są kluczowe dla Twojej skuteczności w pracy. |
|
Po co nam rozwój?2018-04-04 10:24:53Po co nam rozwój? Czy inwestowanie we własne umiejętności jest potrzebne? |
|
5 ważnych elementów w nowej pracy2018-01-24 09:08:50Wyobraź sobie, że jestem nowym sprzedawcą w Twojej firmie. Jestem podekscytowany, chętny i ambitny. Chcę odnieść sukces w tej pracy. Mam młodą rodzinę do wyżywienia, hipotekę do zapłaty lub mam na oku nowy samochód. Jestem zmotywowany. |
|
Jak wybrać firmę szkoleniową?2017-11-06 08:51:00Każda firma, która chce uchodzić za poważnego gracza w swojej branży, powinna prowadzić rozsądną politykę szkoleniową. Czyli inwestować w swoich pracowników, zwiększać ich umiejętności i kompetencje, zamiast co chwila zatrudniać nowych. |
|
Dlaczego warto korzystać ze szkoleń2017-10-02 12:32:55Większość przedsiębiorców uważa, że oni, jak również ich pracownicy nie potrzebują szkoleń, dla nich to jest dodatkowy niepotrzebny koszt – „przecież my wiemy już wszystko”. Takie słowa padają od właścicieli firm, którzy zaściankowo patrzą na rozwój swojej firmy. |
|
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta2017-08-02 09:51:10W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje. |
|
Ja handlowiec2017-08-02 09:48:25Istnieje wiele opinii na temat wagi cech, które są istotnymi determinantami jakości i efektów pracy handlowca. Poniżej przedstawię kilka z nich. Są one istotne w pracy handlowca. Każdy z nas na początku popełnia błędy, jeśli chcesz ich uniknąć, koniecznie przeczytaj ten artykuł. |
|
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?2017-07-03 11:16:31Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych. |
|
Wymagające rozmowy z pracownikami, czyli jak dyscyplinować, chwalić i motywować?2017-07-03 11:12:04Każda rozmowa z pracownikiem wpływa na jakieś określone jego zachowanie. Może zmotywować do skutecznego działania lub wręcz przeciwnie, odnieść całkowicie negatywny skutek. |
|
Co wpływa na wiarygodność handlowca?2017-06-12 10:50:28Wiarygodność osoby komunikującej (sprzedającej towary, wzbudzającej ducha w pracownikach, przekonującej do głosowania na partię) jest kluczowym elementem wpływu. Słuchacz musi być przekonany, że osoba wywierająca wpływ jest fachowcem oraz uczciwym człowiekiem. |
stron: 1 2
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń VIDI
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.