Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Poradniki

Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek
2019-04-10 11:20:48

24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing". Autorem programu i trenerem prowadzącym szkolenie jest p. Hanna Adamiak, doświadczony manager marketingu z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym.

Artykuł Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek
Zarządzanie zakupami. Ciekawie i dynamicznie
2019-04-09 13:04:17

Zarządzanie zakupami, to "szkolenie było prowadzone ciekawie, dynamicznie. Poparte wieloma przykładami i ciekawostkami" - to jedna z wielu pozytywnych opinii i ocen, które otrzymało szkolenie "Zarządzanie zakupami z elementami negocjacji zakupowych" przygotowane i prowadzone przez naszego trenera.

Artykuł Zarządzanie zakupami. Ciekawie i dynamicznie
Jak udzielić pracownikowi informacji zwrotnej?
2019-04-05 12:53:01

Informacja zwrotna (feedback) może być dla każdego managera zarządzającego zespołem pracowniczym bardzo istotnym narzędziem w kierowaniu podwładnymi i budowaniu ich motywacji.

Artykuł Jak udzielić pracownikowi informacji zwrotnej?
Jak zarządzać marką?
2019-04-04 14:15:33

Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Managerowie, Kierownicy Marek oraz marketerzy odpowiedzialni za zarządzanie i rozwój marek.

Artykuł Jak zarządzać marką?
Negocjacje zakupowe. Co powinien umieć Kupiec?
2019-04-03 12:43:53

Negocjacje zakupowe, to kompetencja, która jest szczególnie pożądana u Kupców, managerów i specjalistów ds. zakupów. Wynik negocjacji zakupowych wpływa przecież na koszty funkcjonowania firmy.

Artykuł Negocjacje zakupowe. Co powinien umieć Kupiec?
Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo
2019-04-02 14:15:43

Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej...

Artykuł Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo
Obrona ceny. Jak nie ulec presji klienta?
2019-04-01 11:21:06

Obrona ceny, to priorytetowe zadanie każdego handlowca, przed którym staje on na ostatnich etapach procesu sprzedaży niezależnie czy realizuje go w konwencji B2B czy B2C.

Artykuł Obrona ceny. Jak nie ulec presji klienta?
Pakiet Office — potężne narzędzie pracy o ogromnych możliwościach
2019-03-29 10:53:36

Praktycznie każdy użytkownik komputera z systemem Windows korzystał z narzędzi będących elementami pakietu Office.

Artykuł Pakiet Office — potężne narzędzie pracy o ogromnych możliwościach
Aplikacje, które pomogą przygotować Ci się do matury – sprawdź nasze propozycje
2019-03-29 08:20:02

Przygotowania do matury to bardzo stresujący czas w życiu każdego ucznia. Jeżeli masz już dosyć czytania podręczników, spróbuj nauki za pośrednictwem telefonu. Sprawdź listę aplikacji, które będą pomocne w trakcie powtarzania szkolnego materiału.

Artykuł Aplikacje, które pomogą przygotować Ci się do matury – sprawdź nasze propozycje
Centrum szkolenia zawodowego – kursy operatorów maszyn budowlanych i spawaczy
2019-03-26 13:38:15

Profesjonalne przygotowanie do zawodu oraz samokształcenie pomagają w znalezieniu dobrej i satysfakcjonującej pracę, a tym samym otrzymaniu dobrze płatnego wynagrodzenia.

Artykuł Centrum szkolenia zawodowego – kursy operatorów maszyn budowlanych i spawaczy

stron: 140 41 42 43 4494

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń Poradniki

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.