Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Zasady obsługi klienta

Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2020-10-06 14:09:37. Aktualizowano 2024-03-28 05:10:40

Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe...

Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe, w tym cele sprzedażowe. Zasady obsługi klienta wdrażają operacyjnie do praktyki codziennego kontaktu z klientami przyjęte przez firmę / instytucję standardy obsługi klienta.
Co ciekawe, zasady obsługi klienta mają również wpływ na to jak wewnętrznie funkcjonuje organizacja. Jasne, przejrzyste i wystandaryzowane zasady obsługi klienta sprzyjają sprawnej i profesjonalnej organizacji pracy, zwłaszcza działów obsługi klienta i działów sprzedaży / handlowych. Dobrze wpływają na tworzenie pozytywnej atmosfery wśród pracowników zespołów odpowiedzialnych za kontakt z klientami.

 

Zasady obsługi klienta - tego można nauczyć się

 

Przekazaniu wiedzy i kształceniu umiejętności korzystania z zasad obsługi klienta jest poświęcone szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta" przygotowujące uczestników do prowadzenia procesu obsługi klienta w sposób profesjonalny i nowoczesny, skutkujący satysfakcją klienta i zyskiem firmy.
11 września przeprowadziliśmy w formie otwartej kolejną edycję szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta. Pod koniec całodniowych, intensywnych zajęć poprosiliśmy uczestników o wypełnienie krótkiej i anonimowej ankiety oceniającej przebieg szkolenia i pracę prowadzącego je trenera. Ocenie w skali 1-5 (1 - ocena najniższa a 5 - ocena najwyższa) podlegały trzy kluczowe aspekty procesu szkoleniowego: - wiadomości przekazywane podczas zajęć, - sposób prowadzenia szkolenia oraz - przygotowanie trenera. Z satysfakcją możemy poinformować, że szkolenie i trener otrzymali od osób uczestniczących w zajęciach najwyższą możliwą ocenę - 5,00.

Uczestnicy szkolenia "Profesjonalna obsługa klienta" uzasadnili w ankietach wystawione "piątki" następująco:

"Bardzo ciekawy sposób prowadzenia zajęć. Mnóstwo przydatnych informacji i rozwiązanie rzeczywistych problemów, z którymi zmierzamy się w pracy".
"Bardzo podoba się podejście do szkolenia".
"Szkolenie w fajnej atmosferze, praktycznie pokazana wiedza, zagadnienia pokazane od innej strony niż się spodziewałam".

Ankieta oceny szkolenia zawierała również zestaw trzech pytań zamkniętych dotyczących tego:

 

  • Czy szkolenie spełniło Pani / Pana oczekiwania?
  • Czy szkolenie jest godne polecenia innym osobom pracującym w Pani / Pana firmie?
  • Czy wiedzę i umiejętności zdobyte na szkoleniu wykorzysta Pani / Pan w swojej pracy?

Wszyscy uczestnicy szkolenia odpowiedzieli na powyższe pytania, zgodnie "tak".

Z otrzymanych wypowiedzi wiemy również co uczestnikom podobało się w szkoleniu "Profesjonalna obsługa klienta" najbardziej:

"Omawianie realnych problemów związanych z pracą oraz energiczny sposób prowadzenia".
"Ćwiczenia - mega fajne przeżycie (modelowanie sytuacji w pracy)".
"Nieoczywiste dla mnie podejście do tematu".

Cieszy nas tak dobrze ocenione szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Jesteśmy przekonani, że przekazane w jego trakcie zasady obsługi klienta przyczyniły się do podniesienia kompetencji zawodowych jego uczestników.

 

Obsługa klienta - jakie szkolenie wybrać?

 

Profesjonalna obsługa klienta to nie jedyne szkolenie, na którym można podnosić kompetencje zawodowe i poznawać zasady obsługi klientów. Zapraszamy do zapoznania się z programami szkoleń umieszczonymi w kategorii "Szkolenia z obsługi klienta". Znajdujące się tam tematy realizujemy w formie otwartej, zamkniętej i online.

Opr. DB

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Zasady obsługi klienta - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.