Napisany przez Michalska Małgorzata dnia 2017-09-13 10:54:03. Aktualizowano 2024-04-17 06:45:41
Niestety nie są one do obejścia, jeśli zajmujemy się firmą i chcemy, aby prosperowała ona coraz lepiej. Każdy biznesmen chciałby być nowoczesny i „na fali” z nowinkami. Tutaj po raz drugi przychodzi nam z pomocą Paweł Sala i jego książka „Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II”.
Wcześniej wspomniany rozwój technologiczny zmusza do naniesienia pewnych poprawek. Rozwinięcia tematów, pomocy w obsłudze tych, z pozoru, skomplikowanych urządzeń, witryn internetowych oraz komunikatorów. Pierwsze wydanie pojawiło się cztery lata temu. Oczywiste jest więc, że przez ten czas posunęliśmy się kilka kroków w przód. Również, jeśli chodzi o nawiązywanie kontaktów z klientami, pracę poza biurem, nowe sposoby reklamy i marketingu.
Zacznijmy od tego, czym jest e-mail marketing. To forma komunikacji bezpośredniej, czyli takiej, która przynosi najwięcej korzyści. Wykorzystującej pocztę elektroniczną jako narzędzie. Pojęcie obejmuje wiele wykonywanych przez e-mail marketera czynności. Zaczynając na tworzeniu i rozbudowie kontaktów, poprzez przygotowywanie, analizę treści i wiadomości e-mail, kończąc na tworzeniu schematów komunikacji wykorzystującej pocztę elektroniczną. Jak widać, definicja jest bardzo rozbudowana, tak samo, jak możliwości, które nam oferuje.
Paweł Sala, dzięki swojemu podręcznikowi, którego możemy nazywać wiedzą o e-mail marketingu w pigułce, otwiera nam furtkę do nowej, ulepszonej, wirtualnej rzeczywistości. Wyjaśnia on pojęcia i tłumaczy, dlaczego właśnie ta forma komunikacji jest najefektywniejsza.
Każdy szanujący się właściciel firmy pragnie utrzymać jak najlepsze stosunki z klientami, kontrahentami. Chce stanąć ze swoją działalnością na najwyższym poziomie. Dzięki e-mail marketingowi jest to możliwe. Sprzedaż, budowa relacji, tworzenie odpowiedniej reklamy dzięki niemu staje się o wiele prostsze i skuteczniejsze. Same zyski, żadnych strat, to marzenie każdego przedsiębiorcy. Autor udowadnia, że to możliwe. Jeśli posiądziemy odpowiednią wiedzę i nabędziemy umiejętności. Zapoznamy się z nowościami, pojmiemy, jak zmieniła się i rozbudowała ta forma komunikacji. Wówczas osiągniemy zamierzony cel.
E-mail marketing to nie tylko kontakt za pomocą poczty elektronicznej. Jest on również stosowany w programach lojalnościowych, promocjach konsumenckich, które są niezwykle ważne dla dobrze prosperującej firmy. Niezwykle istotnymi działaniami, w których e-mail marketing jest wykorzystywany i niesamowicie pomocny są badania marketingowe, działania public-relations oraz kontakty inwestorskie.
Miejsce firmy na rynku jest bardzo ważne, ale nie możemy zapomnieć o kontaktach wewnątrz niej. One są podstawą, szkieletem całej działalności. Również w tym aspekcie poczta elektroniczna jest niezawodna.
Sam temat e-mail marketingu i jego działania w nowoczesnej rzeczywistości jest bardzo ciekawy. Tym bardziej interesujące jest II wydanie, które pogłębi wiedzę. Wspomoże i usprawni działanie każdej firmy, nieważne czy niewielkiej, czy ogromnej, działającej na skalę światową.
Paweł Sala i jego „Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II” w tej kwestii może okazać się podręcznikiem, vademecum wiedzy o prawidłowo rozwijającej się firmie.
http://www.ebooki123.pl/swieze-podejscie-do-e-mail-marketingu-wydanie-ii_p721
http://www.psychoskok.pl/autorzy/pawel-sala/
Sztuka e-mail marketingu - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.