Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Szkolenia z e-handlu i z e-marketingu cieszą się ogromną popularnością

Napisany przez Michalska Małgorzata dnia 2013-09-05 14:54:18. Aktualizowano 2024-04-23 00:27:31

W ostatnich miesiącach w tym temacie panuje istne szaleństwo, gdyż wiele osób dostrzegło w ww. dziedzinach szansę dla siebie.

Założenie sklepu internetowego, sprzedawanie własnych produktów z wykorzystaniem Internetu bądź zwiększenie sprzedaży i zasięgu sklepu już istniejącego – to najczęstsze zagadnienia, którymi są zainteresowani uczestnicy szkoleń.

Sklepy internetowe na dobre zagościły w świadomości społeczeństwa polskiego, dlatego ich rozwój był naturalną konsekwencją zainteresowania tym obszarem działalności. W pewnym momencie okazało się, że brakuje osób do obsługi zarówno klientów on-line, jak i do promocji produktów w sieci. Z pomocą przyszły szkolenia.

E-commerce, bo tak z języka angielskiego określa się handel elektroniczny jest tak ogromnym obszarem, że podczas szkoleń wiedzę na jego temat dzieli się na poszczególne moduły.

I tak, osoby początkujące z pewnością zainteresuje blok tematyczny dotyczący finansowanie rozwoju e-biznesu, czyli wszystko o tym, jak zdobyć środki na e-działalność. Dalej pojawią się tematy dotyczące tego, gdzie można kupić gotową platformę do prowadzenia e-sklepu oraz o tym, jak zaprezentować produkty w Internecie, bądź z wykorzystaniem własnej strony www. Niektóre osoby są zainteresowane sprzedażą dużej ilości produktów w Internecie i im właśnie potrzebna jest wiedza na temat typowych platform sklepów internetowych, inni natomiast chcą sprzedawać tylko produkty własne, np. rękodzieło i im z pewnością wystarczy strona www. Wszystko zależy od wielkości obszaru, którym chcemy się zajmować.

Dalej poruszane są tematy dotyczące zarządzania e-projektami w sklepach internetowych, z planowania kampanii reklamowych, z przygotowywania stosownych ofert dla poszczególnych klientów, czy z techniki sprzedaży w Internecie. I właśnie technikom sprzedaży poświęcane jest całkiem sporo czasu podczas szkoleń, gdyż to właśnie dzięki takiej wiedzy uczestnicy poradzą sobie w przyszłości z maksymalizacją sprzedaży towarów i usług.

Równie istotnym modułem w szkoleniach dotyczących e-handlu i e-marketingu jest ten dotyczący promocji za pomocą mediów społecznościowych. Budowanie społeczności wokół własnych produktów i usług , swobodnie poruszać się w ramach social media i skuteczne wykorzystywanie mediów społecznościowych do sprzedaży i promocji towarów/usług.

Dla zaawansowanych uczestników przewiduje się również moduły dotyczące merchandising (metody prezentacji towarów w sklepach internetowych zwiększające sprzedaż) i web-usability (usprawnianie kluczowych obszarów serwisu internetowego/ strony w kontekście użyteczności odbiorców, łatwego poruszania się po stronie/sklepie).

Szkoleniowcy realizują również zagadnienia dotyczące tworzenia mailingów, informacji prasowych dla portali czy o tym, jak podtrzymywać już nawiązane kontakty biznesowe.

Cały szereg niezbędnych informacji do prowadzenia sprzedaży w sieci. Chętnych zdobyciem właśnie takiej wiedzy już teraz odsyłamy do zakładki, w której zebrane zostały wszelkie szkolenia i kursy dotyczące handlu, e-handlu i e-marketingu, szczegóły pod tym linkiem.

Polecamy.

M-S-M


Ciekawe -

 

E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II Autor: Maciej Dutko

Postaw na biznes w sieci!

  • Sugestywność przede wszystkim, czyli jak subtelnie uwieść, zdobyć i zatrzymać dobrego klienta
  • Taniec na linie, czyli jak nie popełnić głównych grzechów sprzedawcy internetowego
  • Spełnianie ukrytych marzeń, czyli idealna komunikacja z klientem

Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od dawna odgrywa znaczącą rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości skontaktowania się poprzez sieć, by przedstawić swoją ofertę lub znaleźć coś dla siebie. Zanim jednak rozkręcisz lub rozwiniesz własny e-biznes, przeczytaj, jak to się robi. Po co powtarzać błędy poprzedników? Chyba nie chcesz zostać na lodzie? Poznaj rady doświadczonego eksperta i przedsiębiorcy, zawarte w drugim, uaktualnionym wydaniu bestsellerowej książki E-biznes. Poradnik praktyka.

W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły sposób scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i największe e-niewypały biznesowe. Przemyśl to i ruszaj do dzieła!

 


Książka: E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia z e-handlu i z e-marketingu cieszą się ogromną popularnością - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.