Napisany przez M-S-M dnia 2011-10-28 13:23:13. Aktualizowano 2024-04-23 03:56:11
Dość powszechne stało się przekonanie, że pracodawcy nie myślą strategicznie planując szkolenia. Bądź zupełnie ich nie planują, a pracowników wysyłają na szkolenia przypadkowo, albo w „ostatnim momencie”, gdy „świeża wiedza” stanowi o być albo nie być firmy.
Podobny wniosek wypłynął z raportu „Bilans Kapitał Ludzki", w ramach którego PARP i Uniwersytet Jagielloński przebadały rynek szkoleniowy w Polsce.
Pracodawcy nie chcą inwestować w swoich pracowników, błędem popełnianym przez pracodawców jest również brak zgodności pomiędzy tematyką szkolenia a umiejętnościami i kwalifikacjami w rzeczywistości potrzebnymi w pracy –informuje raport.
Obecnie dominują szkolenia nastawione na zaspokojenie potrzeb bieżących. Bardzo rzadko organizuje się te, które pomagają poprawić kompetencje zawodowe i tzw. umiejętności miękkie - indywidualne, interpersonalne, czy kierownicze.
To, że warto się szkolić wiadome jest od dawna, jednak uświadomienie tego pracodawcą nie jest już takie oczywiste...
Planując budżet na nadchodzący rok, warto zaplanować także udział swoich pracowników w szkoleniach, bo dobrze przygotowany do pracy zespół może osiągnąć znacznie większe obroty, niż zdemotywowany, pozostawiony sam sobie.
Zapraszamy na szkolenia firmowe.
M-S-M
Szkolenia pracowników w firmach - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.