Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Szkolenia dla medyków nie tylko o leczeniu

Napisany przez M-S-M dnia 2014-07-31 11:35:32. Aktualizowano 2024-04-13 15:53:20

Przy braku jakichkolwiek dobrych opinii na temat systemu opieki medycznej w naszym kraju mało pocieszające staje się to, że branża ta, jak każda inna szkoli się by mimo wszystko podnosić jakość oferowanych usług i obsługi.

Słowo „usługi” w odniesieniu do lecznictwa już budzi kontrowersje, ale przecież nie da się inaczej określić świadczeń za które każdy człowiek płaci, chociażby regulując comiesięczne składki. Są to przecież świadczenia odpłatne mimo, że pacjent de facto nie zostawia pieniędzy w kasie przychodni po każdej wizycie w poradni. Pacjent stal się klientem, a w związku z tym niezbędne stało się przekształcanie obsługi personelu z podejścia „pacjent nic nie może”, na „pacjent płaci, więc wymaga”.

Przekształcenie podejścia wymaga jednak czasu, bo długoletnie, zakorzenione przyzwyczajenia trzeba eliminować w oparciu o dobrze przygotowane bloki szkoleniowe. Personel musi zdawać sobie sprawę z tego, że to zmiany się opłacają, bo przychodnia z dobra opinią i prawidłową realizacją świadczeń nie będzie miała problemów z uzyskaniem kolejnego kontraktu z NFZ, a dzięki temu pracownicy utrzymają miejsca pracy.

W jakich szkoleniach uczestnicy „biały personel”? Wszystko oczywiście zależy od stanowiska, a tu warto  zaznaczyć, że osoby na recepcjach, a także te w bezpośrednim kontakcie z pacjentem zachęcane są do udziału w :
- asertywność w kontaktach z trudnymi Pacjentami,
- budowanie pozytywnych relacji z Pacjentem,
- telefoniczna obsługa Pacjenta,
- techniki radzenia sobie ze stresem,
- jak reagować na skargi, wzburzenia i krytykę.


Dalej, dla lekarzy:
- trudne rozmowy z Pacjentem onkologicznym,
- zasady prawidłowego przygotowania ofert w ramach konkursów na świadczenia medyczne finansowane ze środków publicznych,
- zasady udzielania informacji o świadczeniach zdrowotnych realizowanych przez świadczeniodawców oraz prawach przysługujących pacjentom,
- techniki radzenia sobie ze stresem,
- specjalistyczne szkolenia medyczne.


Dla pozostałych pracowników systemu ochrony zdrowia znaleźć można ogrom ciekawych szkoleń, które nie tylko wzmacniają tak zwane umiejętności miękkie (techniki negocjacji, komunikacja interpersonalna, czy zarządzanie sobą w czasie), ale także podnoszą wiedzę praktyczną niezbędną do należytego wykonywania zawodu – umiejętności twarde.


O wszelkie szkolenia można zapytać chociażby w serwisie Szkolenia24h.pl, który umożliwia wysyłanie zapytań o organizację szkolenia szytego na miarę potrzeb danej przychodni, kliniki czy szpitala. (Adres Ania@szkolenia24h.pl )

 

***

Profesjonalne gabinety lekarskie i kliniki specjalistyczne dostępne na www.ekliniki.pl

 

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia dla medyków nie tylko o leczeniu - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.