Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Strategie category management

Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2020-08-06 16:16:03. Aktualizowano 2024-04-16 07:33:08

Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management. Generalnie możemy wyróżnić pięć podstawowych strategii zarządzania kategorią produktów. Każda z nich jest zorientowana na osiągnięcie innych celów.

Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management. Generalnie możemy wyróżnić pięć podstawowych strategii zarządzania kategorią produktów. Każda z nich jest zorientowana na osiągnięcie innych celów. Kompetentny Category Manager zadaje sobie kilka kluczowych, w kontekście doboru właściwej strategii, pytań.

  • Jak ją zdefiniować kategorię produktów, którą będę zarządzał/-a?
  • Jakie produkty dobrać do poszczególnych kategorii?
  • Jaka rolę powinna pełnić kategoria?

Przekazanie wiedzy o strategiach zarządzania kategoriami produktowymi i podniesieniu umiejętności niezbędnych do realizacji wybranej strategii, to założenia szkolenia online "Strategie category management" przygotowanego i prowadzonego przez trenera praktyka category management-u p. Hannę Adamiak. Podczas eszkolenia zrealizowanego 15 lipca uczestnicy dowiedzieli się jakie są strategie budowania kategorii produktów i jaką pełnią rolę rynkową. Zapoznali się z przebiegiem procesów decyzyjnych klientów. Określili różnice pomiędzy category management w sklepach i sieciach handlowych a category management-em w firmie produkcyjnej. Trener przedstawił również wiele inspirujących case study ’s z zarządzania kategorią produktów.

 

Ocena eszkolenia "Strategie category management"

 

Pod koniec szkolenia online "Strategie category management" uczestnicy wypełnili ankietę oceny zajęć, oceniając wiadomości trenera, jego przygotowanie do zajęć oraz sposób ich prowadzenia. Oceny dokonywano w skali 1-5 (1 - ocena najniższa a 5 - ocena najwyższa). Jest nam bardzo miło poinformować, że eszkolenie z category management otrzymało najwyższą możliwą notę - 5,00.

Oceny najczęściej były uzasadniane następująco:

"Bardzo dobre merytoryczne przygotowanie, komunikatywność i przykłady z życia."
"Swoboda wymiany poglądów, ugruntowanie wiedzy."

Warto podkreślić, że uczestnicy zapytania o przydatność wiedzy wyniesionej ze szkolenia, zgodnie stwierdzili, że wykorzystają ją w swojej pracy zawodowej. Również 100% osób biorących udział w szkoleniu jest gotowe polecić je swoim koleżankom i kolegom.

Chcemy podziękować uczestnikom za poświęcony czas i zaangażowanie, które wykazali podczas zajęć. Pani Hannie Adamiak gratulujemy kolejnego udanego szkolenia z zakresu category management.

Osoby zainteresowane podniesieniem swoich kompetencji w zarządzaniu kategorią produktową polecamy kolejne edycje szkolenia online "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów). Szkolenie dla Category Managerów".

 

Opr. DB

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Strategie category management - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.