Napisany przez Janik Krzysztof dnia 2017-11-15 10:41:03. Aktualizowano 2024-03-16 05:54:08
Przede wszystkim szkolenia kierowane są do handlowców, sprzedawców, pracowników działu obsługi klienta, czy też do pracowników call center.
Tego typu kursy mają kilka podstawowych celów, które należy osiągnąć swoim zaangażowaniem. Przede wszystkim kursanci dowiedzą się jak zwiększyć efektywność komunikowania się z klientami, dowiedzą się na jakie elementy zwracać uwagę podczas rozmowy z klientem. Oprócz tego szkolenia nastawią uczestników na otwarcie się na potrzeby klienta, aby dowiedzieć się w jak najlepszy sposób jak można takim osobom pomóc. Wtedy też można je w pełni zadowolić i sprawić, że zakupią one jakiś towar ze sklepu. Na szkoleniach poruszane są też tematy związane z prowadzeniem poszczególnych etapów sprzedaży, aby uczestnik opanował je do perfekcji. Wiele miejsca poświęcane jest też mowie ciała oraz sposobie, w jakim mówi sprzedawca.
Szkolenia są także bogate w ćwiczenia praktyczne, dzięki którym można poznać wiele różnorodnych technik sprzedaży. Przede wszystkim uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób mogą manipulować klientami, stosując technikę perswazji. W ten sposób można namówić każdego klienta do zakupu danej rzeczy. Ważne jest też to, aby podczas sprzedaży stosować odpowiednie zachowanie, a więc nienachalne oraz kulturalne, klient nie może poczuć się wtedy urażony, ponieważ jeśli to nastąpi, to raczej nie zdecyduje się on na zakup towaru. Uczestnicy nauczą się również stosować techniki drobnych alternatyw, pytań alternatywnych oraz trybu warunkowego. Dzięki tym właśnie umiejętnościom można podnieść swoje kompetencje w zakresie komunikowania się z klientem, co doprowadzi do zwiększenia sprzedaży przez daną osobę.
Na szkoleniach nie zabraknie również informacji związanych z kontaktem z klientem. Uczestnicy dowiedzą się więc jak nawiązać bezpośredni kontakt z klientem, aby nie poczuł się on przypadkiem wystraszony. Dodatkowo zainteresowani nauczą się identyfikować potrzeby klienta, ale też prezentować różnorakie rozwiązania, aby zwiększyć swoje szanse na pomyślne zakończenie takiej rozmowy. Dodatkowo można też nabyć wiedzę na temat tego, jak zamykać takie rozmowy w sposób optymalny, tak aby przypadkiem po prezentacji towaru klient nie zmienił zdania i nie udał się do wyjścia, zamiast do kasy.
Firma szkoleniowa Maciołek & Wspólnicy, szkoleniamaciolek.com/szkolenie-obsluga-klienta/
GROW Mateusz Dąbrowski ul. Matarewicza 4e, 05-230 Ossów
Anspire , Dąbrowskiego 77A, 60-529 Poznań, Wielkopolska
KM Studio - szkolenia, coaching ul. Piotrkowska 125, 90-430 Łódź
Cognity - biuro Kraków, ul. Szafrana 5c/37 30-363 Kraków
Human Skills, ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa
Profesjonalna obsługa klienta i techniki sprzedaży - szkolenia - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.