Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Pricing. Jak zarządzać cenami?

Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2019-09-10 13:34:08. Aktualizowano 2024-03-26 06:37:02

Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalistów marketingu, lecz również managerów sprzedaży czy członków zarządów i właścicieli przedsiębiorstw.

Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalistów marketingu, lecz również managerów sprzedaży czy członków zarządów i właścicieli przedsiębiorstw.
Zagadnienia pricingu i zarządzania cenami, to również obszar kompetencyjny, w którym można zdobywać nową wiedzę (cały czas powstają i są rozwijane nowe strategie cenowe) i podnosić swoje umiejętności w kształtowaniu polityki cenowej i marketingu ceny. W propozycjach merytorycznych B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa znajduje się eksperckie szkolenie "Pricing. Polityka cenowa i marketing ceny. Praktyczne metody zarządzania cenami", którego kolejna edycja odbyła się w Warszawie w dniach 29-30 sierpnia. Jest ono dwudniowym specjalistycznym warsztatem, którego celem jest przygotowanie uczestników do profesjonalnego i nowoczesnego opracowania i wdrażania strategii cenowych.

 

Jak jest oceniane szkolenie z pricingu?

Pod zakończonym szkoleniu uczestnicy zostali poproszeni, aby w anonimowej i dobrowolnej ankiecie dokonać w skali 1-5 (1 - ocena najniższa a 5 - ocena najwyższa) oceny pracy trenera, przekazywanej wiedzy, przebiegu zajęć i formy prowadzenia szkolenia z pricingu.

Z dużą i niekłamaną satysfakcją chcemy poinformować, że szkolenie z zarządzania cenami otrzymało najwyższą możliwą notę - 5,00 na 5,00 możliwą. Uczestnicy najczęściej w następujący sposób uzasadniali wystawione „piątki”:

"Bardzo dużo się nauczyłem. Świetne przekazywanie informacji".
"Praca na przykładach".
"Warsztatowe podejście - praca na case studies".

W ankiecie oceny szkolenia ze strategii cenowych zawarliśmy również trzy krótkie pytania zamknięte dotyczące:

  1. Tego czy szkolenie z pricingu spełniło oczekiwania uczestników? – Tak odpowiedziało 100% osób biorących udział w warsztacie.
  2. Gotowości do polecenia naszych zajęć innym osobom. – Tak odpowiedziało 100% uczestników szkolenia.
  3. Zastosowania wiedzy i umiejętności wyniesionych ze szkolenia w pracy zawodowej. – Tutaj również wszyscy (100%) zadeklarowali, że będą wykorzystywać wiedzę i umiejętności w swoich firmach.

Gratulujemy trenerowi bardzo udanego szkolenia. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za wybór naszej firmy i poświęcenie swojego czasu na doskonalenie umiejętności zarządzania cenami.

 

Szkolenie z zarządzania cenami w dowolnej formie

Szkolenie "Pricing. Polityka cenowa i marketing ceny. Praktyczne metody zarządzania cenami” jest organizowane w dwóch atrakcyjnych formach. Szkolenia otwartego rekomendowanego w sytuacji, gdy zainteresowane są 1 – 3/4 osoby, dostępne terminy znajdziecie Państwo harmonogramie szkoleń otwartych. Szkolenia zamkniętego dedykowanego grupie (4/5-12 osób) managerów / specjalistów z jednej firmy. Ofertę szkolenia zamkniętego można otrzymać po uprzednim kontakcie z B&O NAVIGATOR.

Opr. DB

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Pricing. Jak zarządzać cenami? - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.