Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Personal branding –wymysł marketingowy czy niezbędna i skuteczna koncepcja na osiągnięcie sukcesu? - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-05-28

Było:790zł

Jest:690zł

Personal branding –wymysł marketingowy czy niezbędna i skuteczna koncepcja na osiągnięcie sukcesu?

Napisany przez Grupa Szkoleniowa SOLBERG dnia 2017-01-09 15:28:45. Aktualizowano 2017-05-24 03:51:01

Budowanie marki osobistej to bardzo dobrze zaplanowany i przemyślany proces zarządzania własnym wizerunkiem. Twoja praca i życie zawodowe w przyszłości zależy od tego, czy zaczniesz rozwijać swoją markę osobistą już teraz.

Personal branding –wymysł marketingowy czy niezbędna i skuteczna koncepcja na osiągnięcie sukcesu?

 

Budowanie marki osobistej to bardzo dobrze zaplanowany i przemyślany proces zarządzania własnym wizerunkiem. Twoja praca i życie zawodowe w przyszłości zależy od tego, czy zaczniesz rozwijać swoją markę osobistą już teraz.

 

Co to jest personal branding i jakie daje korzyści?

Personal branding, to inaczej budowanie osobistej marki. Jest to działanie tzw. „markowania” sobą, własną osobą, nazwiskiem wszystkiego, co robimy i mówimy.

W ten sposób stajemy się „produktem”, który jest rozpoznawany i rozróżniany na rynku. Personal branding to przemyślany i dobrze zaplanowany proces zarządzania własnym wizerunkiem zawodowym oraz karierą, a także życiem osobistym.

We współczesnym świecie marka osobista staje się ważnym elementem wyróżnienia się w tłumie. Budowanie swojej wiarygodności, indywidualności, niepowtarzalności w świecie pełnym ludzi, informacji, zdarzeń i komunikatów.

 

Marka to TY. To my sami jesteśmy własymi markami bez względu na to czy tego chcemy czy nie. Dlatego marka może być silna lub słaba. Silna wywiera duży wpływ na innych. Jest inspiracją , motywacją i obiektem pożądanym. Słaba marka nie budzi żadnego zainteresowania.

 

Zbudowanie silnej marki osobistej jest niezbędne do efektywnego rozwijania kariery zawodowej we współczesnym, konkurencyjnym świecie biznesu.

3 najważniejsze wyznaczniki silnej marki osobistej:

1. Cecha szczególna, wyróżniająca, charakterystyczna

Odkryj cechę szczególna, która wyróżnia i jest charakterystyczna. Na pewno zdarza Ci się poznawać nowych ludzi, który od pierwszego spotkania zapadają Ci w pamięć. Często myślisz o nich: „specyficzny”, „inny”, „oryginalny” – w pozytywnym tego słowa znaczeniu?

Co powoduje, że akurat te osoby zapamiętujemy?

Chodzi o wyróżnienie się poprzez wzbudzenie pozytywnych emocji, bo to właśnie emocje powodują, że kogoś zapamiętamy na dłużej.

Jednak jest jeden podstawowy warunek – ten wyróżnik musi być prawdziwy. Silna marka osobista nie udaje kogoś, kim nie jest, ale jest autentyczna.

2. Autentyczność

Zaufanie buduje autorytet. Autentyczność jest zatem niezbędna do zbudowania silnej marki osobistej. Nie chodzi o odgrywanie soli osoby, którą chcielibyśmy być lub zmianę swojej osobowości. To poszukiwanie odpowiedzi na pytanie: co wyróżnia mnie od innych ? Autentyczność to inaczej prawdziwość. Tego co mówimy, robimy i jak się zachowujemy. To buduje zaufanie.

Fałszem jest odgrywanie wymyślonych ról opartych na nieprawdziwych wartościach, gdyż takie zachowanie, wcześniej czy później, zostanie zdemaskowane.

3. Ważność, przydatność

Wyróżniająca, szczególna cecha powinna być ważna i przydatna dla innych, aby byli nią zainteresowani. Należy odpowiedzieć sobie na kilka istotnych pytań: „Co oferuję innym?”, „Co mam dla nich ważnego, wartościowego, dobrego?”, „Po co istnieję?”, „Po co / dla kogo / dlaczego robię, to co robię?”.

 

A teraz sam pomyśl, co masz ciekawego i wartościowego do zaoferowania światu, co może być podstawą i wyróżnikiem do zbudowania Twojej marki osobistej.

 

Powodzenia,

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

www.solberg-szkolenia.pl

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.