Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Maluj, rysuj, nagrywaj – sprzedaj swój produkt poprzez obraz i dźwięk.

Napisany przez Michalska Małgorzata dnia 2014-08-25 11:11:46. Aktualizowano 2024-03-26 13:23:56

Jeszcze nigdy tak bardzo jak teraz nie liczył się obraz i dźwięk w sprzedaży produktów i usług w Internecie. Chcesz sprzedać szkolenie? Przygotuj komiks lub nagraj filmik wideo. Od Twoich zdolności w tym temacie bardzo dużo zależy.

 

Przygotuj prezentację szkolenia w formie komiksu.
Ta forma sprawdza się szczególnie wówczas, gdy planowany jest kolejny mailing do klientów z zaproszeniem/ofertą szkoleniową. Przedstawienie treści w postaci tekstów dialogowych w dymkach nie tylko przyciągnie uwagę na dłużej, ale również wywoła pozytywne nastawienie względem takiej reklamy. Komiks staje się tym lepszy im więcej humoru w nim zawrzemy. Dlaczego jeszcze taka forma reklamy do nas przemawia? Przede wszystkim dlatego, że komiks jest postrzegany, jako lekka i szybka rozrywka, do tego jest formą sztuki i niewątpliwie wzbudza u odbiorców podziw dla kunsztu wykonania. Ludzie bardzo chętnie sięgają w gazetach, czasopismach, a także w reklamach po rysunki satyryczne i komiksy, dlatego na dzień dzisiejszy komiksowa reklama jest po prostu skazana na sukces.

Co może stanowić problem w przygotowaniu komiksu? Przede wszystkim brak osoby w firmie ze zdolnościami plastycznymi. W takim przypadku warto zlecić wykonanie komiku na przykład grafikowi i dobrze poprosić jeszcze o dodatkowe matryce z pustymi dymkami i możliwością wstawiania nowych „bohaterów” do kolejnych komiksów, tak, aby kolejne historyjki z łatwością wykonywać już we własnym zakresie.


Przygotuj filmiki na Youtube.

Krótkie filmiki na Youtube może zrobić dosłownie każdy. Wystarczy zalogować się do serwisu i z posiadanych zdjęć, treść oraz logotypu przygotować najprostszą i najszybszą prezentację całej firmy czy danego szkolenia. Obraz zaopatrzony w treść i linki do strony www to pierwszy krok w stronę nowoczesnej reklamy.

Kolejny krok to już profesjonalne filmiki, do przygotowania których trzeba trochę czasu, sprzętu i zaangażowania. Mogą je wykonać zawodowcy, bądź te firmy, które są w posiadaniu dobrej kamery, oświetlenia i przyjaznego miejsca na przygotowanie na przykład krótkiego wywiadu. Kto z nas w dzisiejszych czasach nie trzymał domowej kamery w rękach, z pewnością w każdej firmie znajdzie się osoba obyta w tym temacie. Pamiętajmy, że na Youtube wystartowały nie tylko liczne i obecnie bardzo popularne gwiazdy muzyki, ale także szafarki czy początkujący dziennikarze. Obecnie przy pomocy kamery i YouTube’a można zaprezentować produkty, usługi, siedzibę firmy, pracowników, spotkania czy właśnie szkolenia. Co jest najistotniejsze? Warto pamiętać o obecności logotypu w każdym takim nagraniu i bezpośrednim linkowaniu do strony www, tak, aby potencjalny odbiorca nie zakończył swojej aktywności tylko na oglądaniu prezentacji, ale także na przejściu do macierzystej strony firmy.

Z pomocą takiego bardzo krótkiego filmiku można zrealizować:

- wywiad poradnikowy z ekspertem,
- prezentację całej firmy szkoleniowej,
- portfolio trenerów.

A oto przykład najprostszego filmiku na Youtube.

 

https://www.youtube.com/watch?v=dxvUT7wAnI4

 

Przygotuj filmy szkoleniowe z prelekcjami.
Szkolenia pilotażowe czy nawet całe bloki szkoleniowe można przygotować w formie filmu. Jednak tu już potrzebny jest fachowiec, bo taki film musi być profesjonalny w każdym calu. Nie sprzedamy klientom byle czego, dlatego bez dobrego pomysłu nic tu nie zdziałamy. A oto wskazówki specjalisty. Film taki nie może być zbyt długi, aby nie nudził, a jednocześnie musi przekazać odpowiednią ilość wiedzy. m.in. dlatego, wykorzystuje się w nim wiele zabawnych czy rozluźniających treści. Pomimo częstego korzystania w tego typu filmach animacji, to przede wszystkim charakteryzują się one merytorycznością, przekazując dokładnie to, co dana placówka czy firma chce osiągnąć – podaje eksperci z Firmy KrótkieFormy.pl. Zdecydowanie więcej na ten temat znajdą Państwo pod tym linkiem.


Rób infografiki na Facebook.

To właśnie one nadal przyciągają uwagę odbiorców i są doskonałym „tworzywem”, aby dosłownie każdego dnia poinformować swoich forumowiczów o czymś ciekawym z życia firmy. Taka grafika chętnie „udostępniana” jest w nieskończoność na Facebooku – warunek? Musi być ciekawa, zabawna, pouczająca, bądź z podtekstem.
Do zrobienia infografiki nie potrzeba ani wybitnych umiejętności plastycznych, ani tym bardziej nakładów finansowych, bo istnieje kilka serwisów, w których darmowo można tworzyć infografiki (przykład Piktochart.com). Te kolorowe kartki z ciekawymi opisami potrafią bardziej zainteresować użytkowników niż kolejny, suchy post i oto przecież nam chodzi.

 

Reklama internetowa podlega ciągłej ewolucji, warto uczestniczyć w tym procesie tym bardziej, że w grę wchodzą pieniądze.

 

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Maluj, rysuj, nagrywaj – sprzedaj swój produkt poprzez obraz i dźwięk. - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.