Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

e-TRAVEL FORUM 2010 Międzynarodowa Konferencja

Napisany przez szkolenia24h.pl dnia 2009-12-21 13:27:32. Aktualizowano 2024-04-21 20:16:02

19-22 stycznia 2010, Warszawa

e-TRAVEL FORUM 2010

Międzynarodowa Konferencja


 




W ślad za sukcesami poprzednich edycji, rusza kolejna Międzynarodowa
Konferencja e-TRAVEL FORUM, która będzie miała miejsce w Warszawie w dniach 19-22 stycznia 2010 roku. Tematem przewodnim trzeciej edycji jest „Efektywna sprzedaż produktów turystycznych i hotelarskich przez internet w warunkach nasilonej przez kryzys rywalizacji na rynku”. Konferencja adresowana jest do menedżerów hoteli, biur podróży, portali internetowych, linii lotniczych, przewoźników kolejowych, autobusowych, promowych, a także reprezentantów uczelni oraz firm ubezpieczeniowych i consultingowych. Wysoka poziom merytoryczny zapewniają stali partnerzy konferencji - Amadeus Polska i Travelport GDS.

Zarządzających hotelami szczególnie mogą zainteresować tematy dotyczące prognoz rozwoju branży w 2010 roku, porównywarek cen (Meta Search), narzędzi sprzedaży w branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences and Events), promocji obiektów i regionów atrakcyjnych turystycznie oraz działań PR i alternatywnych form dystrybucji. Wśród panelistów nie zabraknie pracowników z takich firm, jak Google Polska, Net Media S.A., HRS i wielu innych. Swój udział w konferencji zapowiedzieli również Booking.com i Expedia.com.

Tematyka rozwiązań e-commerce stosowanych w biurach podróży i hotelach na pewno zaciekawi uczestników zajmujących się dystrybucją swojej oferty za pośrednictwem internetu oraz osoby zastanawiające się nad korzystaniem z różnych kanałów dystrybucji. Szczególnie interesujący będzie raport przedstawiony przez firmę Gemius, który będzie dotyczyć relacji jaka zachodzi pomiędzy wyszukiwaniem w internecie ofert i opinii na temat noclegów, a samym procesem rezerwacji, który często odbywa się już off-line. Ponadto menedżerowie biur podróży będą mieli możliwość poznać opinie ekspertów oraz włączyć się do dyskusji na temat konfrontacji on-lineowych modeli dystrybucji z tradycyjną formą sprzedaży.

Turystyka i e-commerce w tej branży dotyczy również usług transportowych. Wśród panelistów znajdą się przedstawiciele takich firm, jak PLL LOT, Norwegian, Finnlines.

Z pewnością wszystkich uczestników konferencji, niezależnie od tego, czy reprezentują hotel, biuro podróży, czy tour operatora, zainteresują tematy dotyczące prezentacji oferty firmy na stronach internetowych. W czasie konferencji odbędą się panele poświęcone wpływowi zawartości strony na jej transakcyjność oraz przedstawione zostaną narzędzia służące takiej analizie.

W dniach 21 i 22 stycznia odbędą się szkolenia oraz warsztaty z zakresu zarządzania reklamą w internecie i tworzenia kampanii reklamowych w Google AdWords. Szkolenia te organizowane są przez ekspertów z agencji interaktywnej Net Solutions posiadających certyfikaty Google AdWords Seminar Leader. Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak stworzyć poprawne konto AdWords, co należy zrobić, aby skutecznie zmodyfikować i zoptymalizować już istniejące kampanie, poruszone zostanie również wiele innych ciekawych tematów. Jednym słowem każdy znajdzie coś dla siebie. Szczegóły dostępne na www.LinkiSponsorowane.edu.pl. Dla uczestników e-Travel Forum 2010 przewidziany jest rabat w wysokości 10%.

Sumując, udział w e-Travel Forum 2010 doskonała okazja dla poznania najnowszych trendów w zakresie e-commerce. W trakcie konferencji mówcy z Polski i zagranicy przedstawią świeże spojrzenie na obecne wyzwania rynkowe oraz przedstawią najlepsze strategie, najnowsze narzędzia oraz innowacyjne rozwiązania w internetowej sprzedaży produktów turystyczno-hotelarskich. Pełne informacje o programie i mówcach zaproszonych do udziału w e-Travel Forum 2010 oraz relacja z edycji 2009 znajdują się na stronie www.e-travelforum.pl

 

Biuro Organizacyjne konferencji e-Travel Forum:

Meetings Management, ul. Omulewska 24 lok 7, 04-128 Warszawa

tel. 22 810 86 89, 22 813 70 75; fax 22 810 89 08

e-mail: biuro@e-travelforum.pl; mrutkowska@meetingspoland.pl

www.e-travelforum.pl; www.meetingspoland.pl

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



e-TRAVEL FORUM 2010 Międzynarodowa Konferencja - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.