Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Czar reklam

Napisany przez A dnia 2014-01-21 08:53:22. Aktualizowano 2024-04-17 16:33:48

Kiedy przechadzamy się ulicami naszego miasta, kiedy wyjeżdżamy na wycieczkę,

kiedy jedziemy autostradą, kiedy wchodzimy do marketu czy pobliskiego sklepu, kiedy jedziemy pociągiem, kiedy czytamy gazetę i kiedy oglądamy telewizje, słuchamy radia czy przeglądamy wiadomości w Internecie wszyscy prędzej czy później trafiamy na to samo – reklamy. 

Czy zastanawialiście się kiedyś jednak jak to jest od drugiej strony? 

 

Codziennie widzimy i słyszymy a niekiedy nawet czujemy reklamy, które bombardują nas z każdej możliwej strony tylko po to, abyśmy zwrócili uwagę na reklamowany produkt czy usługę chociaż na moment, bo już sam ten fakt przybliża nas do tego i sprawia, że już lada moment możemy z potencjalnego klienta stać się pewnym klientem. 

 

Reklam jest niezwykle wiele i dzielą się one na przeróżne rodzaje, począwszy od reklam stojących, poprzez reklamy wiszące a nawet reklamy świetlne. Do najbardziej popularnych i tanich, a więc dostępnych dla przeciętnego przedsiębiorcy należą nie reklamy telewizyjne czy radiowe, ale internetowe i przede wszystkim te bezpośrednie, można powiedzieć uliczne, które możemy zauważyć jadąc gdzieś czy idąc – załatwiając codzienne sprawunki, które po prostu mogą rzucić nam się w oczy w każdej chwili. 

 

Do takich właśnie reklam należą na przykład stojaki reklamowe typu rollup, które najczęściej zauważa się w sklepach albo kinach. Są zwykle wzrostu przeciętnego człowieka albo i większe, dlatego trudno jest je ominąć. 

 

Oprócz tego reklamobiorcy korzystają z wielu innych form reklam bezpośrednich takich jak na przykład druk wielkoformatowy, a więc wszelkiego rodzaju folie samoprzylepne, jakie nakleja się na przykład na samochody czy witryny sklepowe albo banery.  Do tego dochodzi tak zwany druk offsetowy czyli najbardziej popularne ulotki, wizytówki i katalogi czy nawet koperty.  

 

Najlepiej sprawdza się jednak to, co wręcza się klientowi do ręki i co pozostanie z nim na dłużej, a więc wszelkiego rodzaju gadżety reklamowe takie jak na przykład długopisy czy kubki i niezwykle popularne obecnie nośniki danych, a więc pendrive'y.

 

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Czar reklam - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.