Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Błyskawiczny e-mail marketing

Napisany przez G.M. dnia 2010-05-06 12:48:22. Aktualizowano 2024-04-16 15:52:19

E-biznes : Czy to możliwe, żeby w 15 minut napisać e-mail, który w jedną noc uczyni Cię bogatym? Sprawdź...

Czy to możliwe, żeby w 15 minut napisać e-mail, który w jedną noc uczyni Cię bogatym? Sprawdź...

 

Tekst, który za chwilę przeczytasz, jest wyjątkowy. Bardzo rzadko prosimy autorów książek, aby opisali i zareklamowali swoją publikację. Tym razem sytuacja jest nietypowa. Autorem książki "Błyskawiczny e-mail marketing" jest Dariusz Puzyrkiewicz, jeden z najbardziej obiecujących polskich copywriterów.
Kto jak nie on mógłby lepiej przybliżyć Ci tę wyjątkową na polskim rynku publikację?

OD: Dariusz Puzyrkiewicz, autor strategii Błyskawicznego e-mail marketingu
DO
: Czytelnicy zainteresowani pisaniem skutecznie sprzedających e-maili

Sekrety szybkiego pisania skutecznych e-maili,
które nigdy nie miały być ujawnione

Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą, która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to może być najbardziej ekscytująca wiadomość, jaką kiedykolwiek czytałeś

blyskawiczny-e-mail-marketingOto dlaczego:
Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i od czterech lat prowadzę ekspercki blog z dziedziny copywritingu Dynanet.pl, a także zajmuję się pisaniem na zlecenie tekstów sprzedażowych, publikowanych na stronach internetowych. 

Myślę, że wiem...

Jak Każdy Może W Ciągu 20 Minut Napisać E-mail, Za Pomocą KtóregoSprzeda Wszystko, Co Zechce


Kilka miesięcy temu subskrybentom mojego newslettera udostępniłem krótki kurs video "5 sekretów szybkiego pisania skutecznych e-maili". Była to moja pierwsza próba z tego typu prezentacją. Kiedy poprosiłem o komentarze do tego kursu, wiele uwag dotyczyło mojego sposobu mówienia (za cicho i monotonnie). Chciałbym jednak zwrócić Twoją uwagę na to, co na temat samej treści napisał Janek:

Dostałem to, czego szukałem! Kompletna Wiedza Na Temat Pisania E-maili. Ten kurs to jest to. Ba… dla mnie to “gotowiec” do własnych maili, dopasować i zindywidualizować treść i rozesłać. Moje gratulacje, Twój Kurs, Darku, rozruszał moją kreatywność, odsłuchuję już kolejny raz i coś nowego wpada mi do głowy.

Obiecałem moim subskrybentom, że przygotuję i udostępnię poprawioną wersję tego kursu.  Do tej pory jednak tego nie zrobiłem i... byłem przekonany, że już nigdy nikomu nie udostępnię tych porad.

Dlaczego? Jest jeden prosty powód.

Przygotowanie nagrań wideo zajmuje mi bardzo dużo czasu, a ja lubię szybkie rezultaty. W tym czasie, który musiałbym na to poświęcić, zrealizowałem kilka intratnych zleceń. Stwierdziłem też, że skoro jestem specjalistą od pisania tekstów, to zamiast męczyć się z produkcją wideo, lepiej (i szybciej) to wszystko opiszę! I tak stworzyłem tę książkę, w której...

 Ujawniam Wszystkie Najlepsze Techniki
Szybkiego Pisania Skutecznych E-maili

Co to za techniki?

Techniki, o których piszę w poradniku, są tak skuteczne, ponieważ wywodzą się wprost z marketingu bezpośredniego. Jeśli nie wiesz, co to jest marketing bezpośredni, to krótko wyjaśnię Ci, o co chodzi.

Działa to tak: firma, która chce sprzedać swoje produkty, wysyła pocztą do potencjalnych klientów tak zwane listy sprzedażowe (ang. sales letters).  W kopercie zawsze znajduje się specjalna oferta, na podstawie której czytelnik, najczęściej nie znając nadawcy i...

 

Zamów poradnik już teraz

w ogóle nie widząc produktu, zamawia go i bardzo często od razu w kopercie zwrotnej wysyła czek lub gotówkę!

To muszą być mocne oferty. Pewnie i Ty dostajesz pocztą różne przesyłki reklamowe i wiesz, jak łatwo lądują od razu w koszu. Trzeba naprawdę czegoś niesamowicie skutecznego, by adresat w ogóle zechciał otworzyć kopertę, a później choćby zaczął czytać list sprzedażowy. A jak trudno namówić go do złożenia zamówienia i wysłania czeku, gotówki lub numeru karty kredytowej! I rzeczywiście. Te techniki są tak mocne, że jeden z legendarnych copywriterów (Robert Collier)... Sprzedawał w ten sposób pełnomorskie jachty.

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Błyskawiczny e-mail marketing - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.