Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Biznesowe i prawne aspekty umów na usługi (systemy) IT

Napisany przez szkolenia24h.pl dnia 2009-10-02 13:05:14. Aktualizowano 2024-04-23 09:39:36

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach? Dowiedzą się Państwo, gdzie tkwią podstawowe zagrożenia biznesowe i prawne związane z wdrożeniem i eksploatacją systemów IT oraz poznają Państwo sposoby ich unikania Wymienią Państwo doświadczenia z innymi osobami z branży Będą mogli Państwo uczestniczyć w dyskusji i zadawać pytania wybitnym ekspertom Uzyskają Państwo w ciągu jednego, efektywnie wykorzystanego dnia, praktyczną wiedzę, bardzo przydatną w codziennej pracy zawodowej

Warszawa, 27.10.2009   Koordynator: Iwona Brokowska
 

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

    * Dowiedzą się Państwo, gdzie tkwią podstawowe zagrożenia biznesowe i prawne związane z wdrożeniem i eksploatacją systemów IT oraz poznają Państwo sposoby ich unikania
    * Wymienią Państwo doświadczenia z innymi osobami z branży
    * Będą mogli Państwo uczestniczyć w dyskusji i zadawać pytania wybitnym ekspertom
    * Uzyskają Państwo w ciągu jednego, efektywnie wykorzystanego dnia, praktyczną wiedzę, bardzo przydatną w codziennej pracy zawodowej

Kto powinien wziąć udział w warsztatach?

    * Kadra wyższego i średniego szczebla
    * Prawnicy wewnętrzni i zewnętrzni
    * Dyrektorzy działów IT i osoby odpowiedzialne za zarządzanie zasobami IT
    * Osoby kierujące projektami związanymi z wdrażaniem produktów informatycznych

Warsztaty poprowadzą:
Mec. Xawery Konarski (Kancelaria Prawna Traple Konarski Podrecki)
Bohdan Garstecki (Maxus Net Communications)

Zajęcia będą prowadzone w grupie składającej się z maksimum 20 osób.

PROGRAM
27 października 2009 r.
10:00  Specyfika projektów informatycznych w kontekście przygotowania umowy na usługi IT - aspekty biznesowe

    * Wymagania biznesowe - jak skutecznie opisać wymagania?
    * Wymagania technologiczne - nowoczesność a niezawodność
    * Wymagania odnośnie dostosowania - IT do potrzeb, czy potrzeby do IT?
    * Wymagania wdrożeniowe - jak mierzyć sukces?
    * Zarządzanie projektem IT - kto za co odpowiada?

Bohdan Garstecki
(Maxus Net Communications)
10:45  Specyfika projektów informatycznych w kontekście przygotowania umowy na usługi IT - aspekty prawne

    * Wdrożenie IT to zespół umów - jak uniknąć pułapek?
    * Wdrożenie, licencje i serwis - które przepisy stosować?
    * Struktura podmiotowa wdrożenia - kto i kiedy powinny składać oświadczenia?

Mec. Xawery Konarski
(Kancelaria Prawna Traple, Konarski, Podrecki)
11:30  Przerwa
11:45  Potrzeby Zamawiającego - przygotowanie specyfikacji do umowy - aspekty biznesowe

    * Analiza potrzeb po stronie Zamawiającego
    * Wykorzystanie ekspertów / konsultantów zewnętrznych w procesie zdefiniowania potrzeb
    * Specyfikacja (dokumentacja) potrzeb
    * Rozpoznanie potrzeb Zamawiającego przez Wykonawcę

Bohdan Garstecki
(Maxus Net Communications)
12:30  Potrzeby Zamawiającego - przygotowanie specyfikacji do umowy - aspekty prawne

    * RFP - które elementy są prawnie najważniejsze
    * Oprogramowanie "własne" i "obce" Wykonawcy - jak dokonać rozróżnienia w zapytaniu ofertowym
    * Umowa o analizę przedwdrożeniowa - najważniejsze postanowienia

Mec. Xawery Konarski
(Kancelaria Prawna Traple, Konarski, Podrecki)
13:15  Przerwa na lunch
13:45  Umowa i negocjacje - aspekty biznesowe

    * Istotne warunki zamówienia
    * Kluczowe warunki umowy
    * Przygotowanie do negocjacji
    * Negocjacje
         1. Style negocjacji
         2. Manipulacje w negocjacji projektów informatycznych
         3. Pułapki w negocjacjach projektów informatycznych

Bohdan Garstecki
(Maxus Net Communications)
14:30  Umowa i negocjacje - aspekty prawne

    * Najważniejsze obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego - przykłady klauzul umownych
    * Prawa autorskie - jak pogodzić interesy Wykonawcy i Zamawiającego
    * Gwarancje należytego wykonania umowy IT - przegląd najczęściej stosowanych zabezpieczeń
    * Odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego - prawnie dopuszczalne sposoby jej ograniczenia

Mec. Xawery Konarski
(Kancelaria Prawna Traple, Konarski, Podrecki)
15:15  Przerwa
15:30  Realizacja projektu IT - umowy na usługi (system) IT - aspekty biznesowe

    * Jak utrzymać terminy?
    * Jak utrzymać budżet
    * Jak zarządzać ryzykiem?
    * Jak mierzyć sukces realizacji projektu IT
    * Renegocjacja warunków realizacji projektu

Bohdan Garstecki
(Maxus Net Communications)
16:15  Realizacja projektu IT - umowy na usługi (system) IT - aspekty prawne

    * Niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy - środki prawne "dyscyplinujące" Wykonawcę
    * Odbiory prac - o czym trzeba pamiętać?
    * Zarządzanie zmianą - czy zawsze konieczne jest aneksowanie umowy?

Mec. Xawery Konarski
(Kancelaria Prawna Traple, Konarski, Podrecki)
17:00  Zakończenie warsztatu

Formularz zgłoszeniowy https://www.cpi.com.pl/imprezy/2009/bpau3/formularz_zgloszeniowy.php

Szczegóły http://www.cpi.com.pl/imprezy/2009/bpau3/index.php

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Biznesowe i prawne aspekty umów na usługi (systemy) IT - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.