Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2012-12-17 11:56:07. Aktualizowano 2024-04-24 05:22:26
Opracowanie skutecznej strategii firmy nie obejdzie się bez badań rynku, o których wyniki należy się opierać. Ważne jest, aby zebrane informacje jak najlepiej odzwierciedlały rzeczywistość. Dzięki temu ryzyko działań przedsiębiorstwa jest mniejsze, a jej skutki są bardziej przewidywalne. Szkolenie BADANIA RYNKU. BADANIA MARKETINGOWE. Współpraca z agencjami. Samodzielne prowadzenie badań. Praktyczna interpretacja wyników badań, które odbyło się w dniach 29-30 listopada 2012 roku pod okiem Trenera-praktyka Pani Izabeli Bohdan-Talmont, dało możliwość rozwinięcia tematyki badań marketingowych.
Szkolenie jest nie tylko przeznaczone dla osób związanych z marketingiem, ale także dla członków zarządu oraz działu sprzedaży, którzy pragną poznać istotę badań rynkowych oraz sposoby ich analizy. Program obejmuje wszystkiego najważniejsze i kluczowe wiadomości, techniki badań i metody ich interpretacji. Oprócz teorii popartej doświadczeniem Pani Trener, która aktywnie działa w branży, uczestnicy mieli okazji sprawdzić się podczas ćwiczeń i zadań wykorzystując świeżo nabytą wiedzę.
Średnia ocena ze szkolenia wyniosła 5,0 w skali 1-5 Komentarze, które otrzymaliśmy w ankietach:
- Konkretnie i w przystępny sposób. Gotowość do natychmiastowego udzielenie dodatkowych informacji.
- Swoboda przeprowadzania badań, luźna atmosfera.
- Przegląd różnych badań.
- Informacje poparte wiedzą praktyczną.
Badania Marketingowe - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.