Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Badania Marketingowe

Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2012-12-17 11:56:07. Aktualizowano 2024-04-24 05:22:26

Opracowanie skutecznej strategii firmy nie obejdzie się bez badań rynku, o których wyniki należy się opierać. Ważne jest, aby zebrane informacje jak najlepiej odzwierciedlały rzeczywistość. Dzięki temu ryzyko działań przedsiębiorstwa jest mniejsze, a jej skutki są bardziej przewidywalne.

Opracowanie skutecznej strategii firmy nie obejdzie się bez badań rynku, o których wyniki należy się opierać. Ważne jest, aby zebrane informacje jak najlepiej odzwierciedlały rzeczywistość. Dzięki temu ryzyko działań przedsiębiorstwa jest mniejsze, a jej skutki są bardziej przewidywalne. Szkolenie BADANIA RYNKU. BADANIA MARKETINGOWE. Współpraca z agencjami. Samodzielne prowadzenie badań. Praktyczna interpretacja wyników badań, które odbyło się w dniach 29-30 listopada 2012 roku pod okiem Trenera-praktyka Pani Izabeli Bohdan-Talmont, dało możliwość rozwinięcia tematyki badań marketingowych.

Szkolenie jest nie tylko przeznaczone dla osób związanych z marketingiem, ale także dla członków zarządu oraz działu sprzedaży, którzy pragną poznać istotę badań rynkowych oraz sposoby ich analizy. Program obejmuje wszystkiego najważniejsze i kluczowe wiadomości, techniki badań i metody ich interpretacji. Oprócz teorii popartej doświadczeniem Pani Trener, która aktywnie działa w branży, uczestnicy mieli okazji sprawdzić się podczas ćwiczeń i zadań wykorzystując świeżo nabytą wiedzę.

Średnia ocena ze szkolenia wyniosła 5,0 w skali 1-5 Komentarze, które otrzymaliśmy w ankietach:

- Konkretnie i w przystępny sposób. Gotowość do natychmiastowego udzielenie dodatkowych informacji.
- Swoboda przeprowadzania badań, luźna atmosfera.
- Przegląd różnych badań.
- Informacje poparte wiedzą praktyczną.

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Badania Marketingowe - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.